donderdag 19 maart 2015

Boren

 Kwart over zeven en aan de koffie. Een tijdstip dat ik nog maar een paar maanden geleden onchristelijk genoemd zou hebben als het niet op de vooravond van een reis zou zijn. De tijd begint te dringen. Het begint er naar uit te zien, dat ik aan het eind van de tijd nog spullen overhoud .....

 Ondertussen broed ik nog steeds op de vindplaats van mijn accuboorgeval, maar ook deze nacht heeft geen richtinggevende verheldering opgeleverd. Zelden zoiets irritants meegemaakt. Het is verdorie geen sok, waarvan je door de jaren heen de nodige gehalveerde paren hebt, zonder dat de andere helft ooit weer opduikt. Het zal nog wel door blijven pruttelen  in mijn hoofd, al zou ik werkelijk niet meer weten, waar ik het ding onvermoed zou kunnen tegenkomen. Ja, ergens buiten, maar wat zou ik daar gedaan moeten hebben. Dat zou zo uniek moeten wezen, dat me dat nu echt nog wel bij zou staan. Wat dus niet het geval is.

 In de keuken, daar heeft ie tijdenlang onder handbereik gestaan. Maar ik moet bekennen, dat ik het ding daar toch al maanden (>6) niet meer gezien heb. Zonder problemen terug vinden, waar je 8 jaar niks mee gedaan hebt en iets wat je minder dan een jaar geleden gebruikt hebt verdwijnt zonder een spoor achter te laten. Ja, de lader, maar wat ik daar nou aan??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten