zondag 22 maart 2015

Overwerken

 Twaalf uur bukken, tillen en draaien. Terecht dat mijn rug protesteert. Helaas helpt 'm dat weinig, want de werkdag is nog niet voorbij. Er zijn bergen verzet vandaag, maar als ze morgen voor de deur zouden staan, zou ik niet klaar zijn. Mn de administratie ben ik een beetje vergeten. Dat wordt dus ongezien in dozen stoppen en heel hard hopen, dat ik daar de eerste weken niks mee hoef te doen. Wat in dozen moest, zit er voor meer dan 95% ook in. Het bij elkaar slepen van de grotere stukken niet nog, maar daar moest toch al voor gereden worden. Ik kan niet alles verplaatsen zodat maar op één plek geladen hoeft te worden.

 Zien wat ik vanavond nog paraat maak. De cd's in ieder geval. Het worden rare dagen straks. Geen muziek. Geen koffie op verkeerde wijze. Geen koken. Èn geen rommel in huis!! Dat laatste zal de meeste gewenning vragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten