vrijdag 13 maart 2015

Blondst

 Ga ik me nog weer druk maken over de hefboomwerking van de combinatie dom wicht en papierverstrekkende instantie?? Ik denk, dat ik dat maar beter niet doe. Ik word er niet vrolijker van, het lost niks op en veranderen doet het ook niks. Papierverstrekkende instanties zijn zo ongeveer het ergste, wat je kunt bedenken. Wat ik deze week in een halfuurtje, onder het genot van een kopje koffie, gratis en voor niks geregeld heb met de zeer vriendelijke secretaresse op het gemeentehuis van mijn woonplaats, staat in zo'n schril constrast tot de oerstomme reactie van een een wicht op de Nederlandse ambassade in Parijs, die duidelijk moeite had haar ene rondslingerde hersencel terug te vinden, dat is nauwelijks in woorden te vangen.

 Vier uur geweest, bijna weekend. Ff al dat werk, wat eigenlijk al lang klaar had kunnen zijn, afronden door de balletjes terug te spelen naar de aanvrager(s). Nog geprobeerd om de boel snel helder te krijgen, maar meer dan "pong" op mijn "ping" zat er niet in. Ambtenaren. Weten het altijd beter. Durven geen fouten toe te geven. Verbergen hun onvermogen achter regeltjes, die ze duidelijk niet begrijpen, want verkeerd toepassen. En ..... 17:00 zit het niksdoen voor die dag er weer op!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten