vrijdag 27 maart 2015

Help!

 Dat mensen niet begrijpen, dat ik nu niet de tijd om uitgebreid te dineren, noch voor nop naar een kleermaker te rijden of twee uur van mijn werk te worden gehouden om afscheid te nemen .... Het grootste deel van dag verkloot aan dingen en bezigheden op het verkeerde moment. Negen uur en nu moet nog gedaan worden waar ik eigenlijk vanmiddag om twee uur mee bezig had willen zijn. Uitschakelen zou je de mensheid bij tijd en wijle moeten kunnen. Grrrrr.

 In plaats van te genieten van mijn rust, moet ik eerst eens zien te kalmeren. Adem in, adem uit. Pas op de plaats. Stressneigingen aan de kant schuiven. Focus op dat wat moet. Prioriteren. Volgorde bepalen en dan domweg doen wat nog gedaan moet worden. Geloof niet dat nog iemand gaat binnenvallen om mijn bezigheden te verstoren. Allemaal lief, aardig en met de beste bedoelingen, maar onhandig en verkeerd getimed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten