woensdag 18 maart 2015

Ergerlijkst

 Gisteren een behoorlijk deel van mijn dag en energie aan het zoeken naar mijn accuschroef/boormachine besteed. Het enige stuk gereedschap dat ik nu zowaar nog ff nodig heb, is nergens maar dan ook nergens te vinden. Behalve dat ik de hele tent zeker tweemaal rond ben gegaan, probeer ik me ook te bedenken, wanneer ik het ding voor de laatste keer heb gebruikt en waarvoor dat was. Het is iets van een jaar geleden. Misschien iets meer, waarschijnlijker iets minder. Het was geen ondoordachte actie maar vooraf gepland. Accu's opgeladen en zo. Dus niet voor één schroef. Maar waar en waarbij??

 Ergerlijk dat het ding kwijt is. Ergerlijk dat het me zo dwars zit. Ergerlijk dat het net nu gebeurd.

 Het is het gevoel, waarmee je door Utrecht liep als je fiets (weer) was gestolen. Je blijft denken, zoeken en mogelijkheden nakijken. Dat kon af en toe wel maanden duren. Moet ik nu werkelijk gaan bedenken, dat er hier uiteindelijk toch iets gestolen is? Geen erg overtuigende gedacht en indien dan een knap domme dief om zich te beperken tot één ding en dan ook nog iets met een accu. Nee, het kreng moet ergens staan of liggen zijn gebleven, waar het niet bedoeld was. Maar waar??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten