donderdag 19 maart 2015

Ijzerwaren

 Weer een hele ochtend in de schroeven, spijker, moeren, bouten, klemmen, schuiven, schanieren, sloten, slotjes, klinken, ringen, plaatjes en een hoop zaken waar ik geeneens een naam voor weet. Ondertussen verzamelen zich meer en meer hamers, beitels, schroeverdraaiers, Engelse sleutels, nijptangen, kniptangen, lijmklemmen in soorten en maten, centimeter's, combinatietangen, schroefdopset, zagen, vijlen en meer van dat soort gereedschap. Er ontstaat ruimte, al vind ik het na nog weer een ochtend niet bijster overtuigend.

 Vanavond loop ik dus al ruim een dag achter op het bedachte schema en ben nog steeds niet waar ik wezen wil. Morgen gaat het zeker nog kosten. Mag hopen, dat ik niet nog met het verzamelen en inpakken bezig ben als maandag de verhuizers hun vrachtwagen volstouwen. Het valt me een beetje tegen. Natuurlijk zit me de accuboor dwars, maar het zou onterecht zijn de hele vertraging daar aan te wijten. Het gevoel dat het gereedschap & Co een stevige klus zou zijn, is waar gebleken. En hoe los je dat op? Precies door niet teveel te lullen en gewoon door te ploeteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten