dinsdag 24 maart 2015

Diepgang

 Nog 6 uur, luttele zes uurtjes en we hebben de klok gerond vandaag. Nou, dat moet lukken, mocht daar behoefte toe bestaan. En dat zou best wel eens kunnen. Het net trek zich steeds strakker, maar het zit nog niet naar wens. Bar, kelder, keuken, rest van het terrein zit allemaal aardig in de richting van waar het zijn moet. Het is het huis dat achterblijft. Kleding, linnengoed, schilderijen, fitnessmachines èn last but absolutly not least mijn rompslomp aan administratieve zooi. Misschien moet ik daar maar als eerste mijn tanden in zetten. Vergeleken met die berg zijn de rest beginnende mierenhoopjes.

 Gesorteerd is de zooi, dus hup in mapjes en de chronologie zie we later of misschien wel nooit, voordat ik het met een gerust hart weg kan kegelen. Mocht dat snel vlotten is aangroei van vleugeltjes niet onwaarschijnlijk. Net zoiets als op de drempel van vertrek je koffer pakken. Nou we het daar over hebben .... ook een aardige met het oog op wat ik zelf nog nodig heb en wat met een gerust hart in dozen kan .... Minder, minder, minder graag, qua loodjes dan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten