zaterdag 14 maart 2015

Diepvries

 Langzaam komt weer enige gerichte actie in mijn bezigheden. Twee dagen verloren aan een hoop gezeik. Teleurstellingen geïncasseerd en waar het niet anders kon ook doorgeschoven. Mijn gevoel over de hele verkoopprocedure is zelden of nooit boven het niveau van twijfelachtig gestegen en nu weer diep down in de min vertrokken. Absoluut geen goed gevoel, ondanks alle zogenaamde garanties.

 We zitten nou op vijf maanden vertraging en nog steeds staat geen handtekening op papier. Nog afgezien van alle ergernis en belemmeringen in de voortgang van de gewenste veranderingen in mijn leven, kan ik nou ook nog vanalles gaan terugdraaien, omdat het niet maart is geworden incl. alle mogelijke slagen om de arm, maar juni of juli gaat worden ...... als niet nog later, mocht het er überhaupt van gaan komen. Ik heb voor de grap al een keer geïnformeerd of het voor de Kerst gaat lukken. Als het zo doorgaat tillen ze het er nog overheen ook! Ergelijk. Hinderlijk. Irritant. Slecht gevoel heb ik hierbij en het is alleen maar slechter geworden en duikt verder en verder de min in. En desondanks maar doorzetten en volhouden. Succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten