dinsdag 24 maart 2015

Vide

 Het huis is geplunderd. D'r zou zo een horde van het een of het ander al meennemend, brekend en overhoop gooiend door heen getrokken kunnen zijn. De honden lopen gedesoriënteerd rond. De katten maken van de gelegenheid gebruik voor een bezoekje aan de hoger gelegen verdiepingen. Tot voor vandaag verboden terrein.

 Nat. Koud. En dorst. Een heel erg foute combinatie. Omkleden, een extra fleece en naar de kroeg. Zal een bliksembezoek worden, tenzij ze een bed bij de Duvel serveren.

 Het is alsof een stekker uit me is getrokken. Het soepele verdwijnt uit de beweging. Ik geeuw meer dan ik praat en nog ff en ik moet luciferstokjes tussen mijn oogleden zetten. Op temperatuur komen gaat buiten het bed niet meer lukken. Dat gaat me toch een heerlijk nacht worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten