zondag 20 maart 2022

Vastloper

 Het wil vandaag niet zo. Met mij in ieder geval niet. Verstappen zal er hetzelfde over denken. Wat een pech had die man vandaag. Daar kan ik in de verste verte niet aan tippen. Geen idee of hij met z'n jaarsalaris van diverse tientallen miljoenen euro's de tegenslag beter weet te hanteren dan ik. Ik blijf een beetje op de bodem van de put rondscharrelen, kijk af en toe naar boven en denk "Ach, laat maar ook". 

 Het fysieke deel is hersteld in zoverre dat iets met herstellen van doen heeft. Het idee, dat een paar uur werk in de tuin je anderhalve dag uit roulatie weet te tikken, heeft er stevig in gehakt. Precies daar een zwakke plek waar ik stimulans en ondersteuning van hoopte te krijgen. Van hoop naar wanhoop. Een tikkeltje dramatisch aangedikt, maar de kern klopt wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten