donderdag 10 maart 2022

Uitstel

 Krijg weer wat controle over mezelf. Een goede nachtrust zou niet verkeerd zijn. Kan mijn hoofd zich een paar uur ongestoord afreageren. Dat zou de dag van morgen hanteerbaarder kunnen maken. Mijn afwijzende/verbaasde reactie heeft er ws toe geleid, dat er volgende week nog een onderzoek tegen aan wordt gegooid. Een dure, naar me werd verzekerd, maar ik hoef niet te betalen, als ik het goed begrepen heb.

 De uitslag gaat vijf wkn wachten kosten. Tijd genoeg -hopelijk- om alles op een rijtje te krijgen. Afhankelijk van de uitslag is discussie niet meer aan de orde, dacht ik tussen de regels door te begrijpen. Dat geldt voor mij meer alles alle uitslagen op een begrijpelijke manier achter elkaar worden gezet en ook de rest, zoals consequenties ed wordt meegenomen in een begrijpelijke uitleg.

 Maar goed. Er is ff tijd. Het vertroebelde bestaan kan bezinken. Hopelijk kan dan een acceptabele draai aan het geheel worden gegeven. Letterlijk acceptatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten