dinsdag 22 maart 2022

Omgooien

 Telefoon vroeg in de ochtend. Meestal niet de besten. Hoe goed of slecht dit was, is vooralsnog moeilijk te zeggen. Het gooit wel de hele planning voor vandaag om. Kom ik toch ws in de tuin terecht. Moet me alleen ff afvragen of die move slim is of niet. Ook het uitstel van de verzending van de koffiemachine, want geen bubbelplastic om in te pakken, is niet ideaal.
 
 Die machine deed het gisteren ineens weer. Ws geen problemen met een verzopen printplaat dus. Het ding verder niet opgestart. De hoeveelheid water die eruit kwam, kan niet normaal zijn. Helder water trouwens, bedacht ik me, dus wat dat met melk en ontkalken te maken heeft, mag Joost weten. Die zg technici lullen me te vaak maar wat ipv zeggen dat ze het ook niet weten. De eerste man waar ik daar ooit mee te maken heb gehad was een stuk redelijker en minder met zichzelf ingenomen.

 De reflex is 'Nog een koffie en dan zien we verder', maar ik heb koffie genoeg gehad. Verder zien zonder koffie kortom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten