zaterdag 19 maart 2022

Kwakkelig

 Dat van die tuin vanmiddag was mooi geweest maar is er niet van gekomen. Na 4 uur van de wereld te zijn geweest de hele middag en nu ook avond een draaierig gevoel in hoofd en lijf. Af en toe een letterlijk haperend evenwicht. Heb me beperkt tot het schoon proberen te krijgen van het zwart geblakerde melkpannetje. Het begint er langzamerhand op te lijken, maar we zijn er nog niet. Het is meer ingebrand dan aangebrand.

 Een goeie nachtrust zou de balans kunnen herstellen, maar eerst dat pannetje schoon. Ik wil morgenochtend wel die plens warme melk in mijn koffie zonder een tweede pan bloot te stellen aan het risico van aanbranden. Nu zal ik normaal gesproken een tijdje alerter zijn op het uitdraaien van het gas, maar een garantie geef ik mezelf daar niet voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten