donderdag 24 maart 2022

Geduld

 Verblijf in bed tot het eind van de middag weten uit te stellen. Met pauze ruim drie uur in de tuin bezig geweest en toen had ik het dan ook meer dan gehad. Tegen drieën plat, tegen vijven op. Het zijn steeds twee uur die ik nodig heb om bij te komen. Niet om gelijk weer de tuin in te rennen maar voldoende om de avond niet direct slapend achter de Pc door te brengen..

 Ik wacht. Normaal gesproken zou SCS druk bezig zijn met de laatste loodjes voor de DLC 'Heart of Russia'. Men heeft als bedrijf wel een duidelijk standpunt ingenomen tegen de oorlog en voor de inwoners van Oekraïne maar zit met de uitbreiding van de wegenkaart richting Moskow in hun maag. Mag niet verbazen. Een hoop werk in gestoken en dan dit. Niet het moment om daar goeie sier mee te maken. Zo ff een ander deel van Europa uit de kast trekken zit er natuurlijk ook niet in. Het is niet iets, dat je in een weekeinde in elkaar flanst. Maar ze zijn stil. Erg stil en vnl bezig met de Amerikaanse variant.

 Volgens mij stond er ook een update in de wachtrij. Die moet toch wel kunnen, toch? Het zou hun ook sieren, als ze een definitief standpunt in zouden nemen mbt het (voorlopig) niet verschijnen van die Russische uitbreiding. Die oorlog is de eerst komende tijd nog niet voorbij. Shit voor spelers zoals ik, maar het zou helder èn begrijpelijk zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten