vrijdag 11 maart 2022

Relatief

 Aarzelende ijsaanslag op mijn neusharen. Dat is -10 en erger. Niet mijn idee van voorjaar. Je zult in een kapot geschoten huis zitten zonder water, gas of electra en met een lege maag. Het relativeert je eigen zg ellende weer ff. Hier is het een paar dagen doorbijten. Na het weekeinde verandert het weer en dat ws definitief. In Kiev gaat het langer duren vrees ik. Dan mag wel iets van een omsingeling van de stad zijn begonnen, maar daarmee is de stad niet direct gevallen. En naar een snelle overgave ziet het ook niet uit.

 Als ik volgende week de uien kan poten zal de slag om Kiev ws zijn begonnen. Het onwerkelijkheidsgehalte wordt nog steeds eerder meer dan minder. Laat ik me op mezelf concentreren. Meer dan handen vol aan. De nacht was als in coma en heeft goed gedaan. Het is nog niet allemaal terug in kalme wateren en goede banen maar het voelt beter hanteerbaar aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten