zaterdag 5 maart 2022

Oorlog_10

 Eindelijk iets van een tijdelijke (en zeer lokale) wapenstilstand overeengekomen en de boel wordt direct geschonden door Rusland. Zo'n situatie waarin de een naar de ander kan wijzen en omgekeerd. Voorlopig hou ik het bij de Oekraïnse versie. Ondertussen laat Putin weten, dat de invasie naar wens verloopt. Hij heeft het dan over de verwoesting van de Oekraïnse militaire infrastructuur. Naar mijn idee is de verwoesting een stuk algemener van aard. Heb niet het idee, dat het Putin verder maar iets interesseert. Heb ook geen idee wat hij met een verwoest land vol met vijandiggezinde bewoners wil beginnen. Hij heeft er vast iets van een beeld bij, dat mijn pet overstijgt.

 De berichtgeving loopt inmiddels niet meer zo'n vaart en in mijn dagelijkse prioriteitenlijst staat het bezig zijn met wat daar in de Oekraïne allemaal gebeurt niet meer ongedeeld op één. Het leven gaat verder en ik zal mijn deel daarin toch een beetje moeten bijhouden. Banaal maar waar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten