maandag 28 maart 2022

Actie 2.0

 De tuin gehaald, twee uur, daarvoor is onderweg wel het een en ander afgevallen. De afwas was ws te hoog gegrepen, maar de wasmachine had moeten lukken, als ik niet zolang in de rij had moeten staan bij de apotheek. Dat er nog steeds maar twee personen naar binnen mogen maakt daarbij weinig uit. Het tempo waarmee in deze apotheek gewerkt wordt, 'mijn apotheek' was gesloten, mag slaapverwekkend heten. En dan maken ze nog fouten door me van één middel voor 6 ipv 3 mndn mee te geven. Ik merkte het thuis pas op.

 Eindelijk ook de koffiemachine verzendklaar gemaakt. Ik blij en doorgegeven, dat ze de koerier mogen sturen. Ook vermeld dat de machine gewoon weer opstart itt direct na de constatering van het waterballet. Ipv blij met mij te zijn, dat ik ws een dure reparatie uitspaar, dat van dat water moet wel onderzocht worden, kreeg ik een geïrriteerde mail terug. Alsof ik onjuiste informatie verstrek. Dat het onder stroom zetten weer werkte, leek me wel correct om te vermelden. Hoe dat kan na eerst schijnbaar 'dood' te zijn geweest, moet je mij niet vrgn noch verwijten. De service is wel 'ns klantvriendelijker geweest. Federer .... d'r is werk aan de winkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten