vrijdag 18 maart 2022

Kaduk

 Gaan we weer. Weer een waterlek bij de koffiemachine en ditmaal vandien aard, dat je het niet af kunt doen met knoeien bij het navullen. Bovendien water onder èn in het apparaat èn volgens mij kortsluiting. Zien wat de heren technici nu weten te verzinnen. Dit gaat centen kosten. Voorlopig weer melk kloppen met het handje. Vooral ook opletten, dat ik niet vergeet om de rubberring in de moca te stoppen. Op een tweede explosie van dat ding zit ik niet te wachten.

 Het zit nog steeds niet mee. Op gezette tijden steeds weer tegenslag. Kost niet alleen geld, gooit ook routines overhoop en drukt weer ff op de domper, waar ik maar niet vanaf schijn te kunnen komen. Een zorgeloze zomer zou aardig zijn. Zo veel gevraagd lijkt me dat toch niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten