dinsdag 12 augustus 2014

Stijfjes

 Lekker bezig en dan één beweging teveel maken. Vooral verkeerd, maar ik had 'm beter helemaal niet kunnen maken. Moeilijk in te schatten, want het was geen bijzondere beweging, hoewel mijn rug er fors tegen protesteerde. Goeiemorgen. Zo kennen we ons, het, de omstandigheden weer. Iets moet altijd weer op het meest ongewenste ogenblik dwars gaan zitten, liggen, hangen of staan.

 Wordt lachen vandaag, want wil ik niet weer door een onkruidentuin maar over terrassen het huis kunnen verlaten en potentiële kopers, mochten ze verschijnen, binnen laten, dan moet ik gezien de voorspellingen vandaag spuiten. Dat begint iedere rondje met een kilo of 15 op de rug en vermindert gaandeweg tot de 2-3 kilo van de spuit zelf. Dat alles een keer of 5-6 in ongeveer een dagdeel tijd. Mocht me dat lukken, en dat zal wel moeten, dan kan ik morgen òf helemaal niet meer mijn bed uitkomen òf het lijkt nu allemaal erger dan het is. Eén troost; met zo'n rug hangt het ook niet lekker op een terras.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten