woensdag 6 augustus 2014

Miaaauw!

 Tsjoe. Een nacht als na twee flessen goedkope whisky. Zo stel ik ze me tenminste voor. Niet zoveel whisky-ervaring. Verder het mistige zicht van een katerige morgen. Dat dat kan van zo weinig is nauwelijks voorstelbaar. En om het geheel mooi af te ronden, voelt het lijf aan, alsof het een paar uur als boksbal heeft gefungeerd. Goeiemorgen, trouwens.

 Het zal niet verbazen, dat we op dit moment dichterbij de twaalf dan de zeven zitten. Wat heb ik gisteren gedaan? Een van mijn mede-ego's rare dingen ondernomen? Ik herinner me alleen wat weinig vloeiend geschrijf, een paar uur bosmaaien, een Duvel tijdens het wachten op de technische keuring van de C5 en aansluitend koken, eten en een neervallend gordijn. Applaus staat me niet bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten