maandag 11 augustus 2014

Actief

 Joepie! We mochten weer vandaag. Gras en meer. Beide gedaan en het daar niet bij gelaten. Knap, dus. Bravo!. Als je niet beter zou weten, zou je denken, dat het zowaar misschien eens een keertje zou lukken. Schakelen zonder gehik.

 Voorlopig nog geen blik op de weersvoorspelling geworpen. Geen neiging tot haast dus, noch de verleiding om de boel rustig ff de boel te laten. Afgewassen, haren gezogen, opgeruimd, gras bijeen geharkt en bramenzooi verfikt. Gewoon, alsof het doodnormale maandagse bezigheden waren. Als dat zo doorgaat van de week, wordt het een raar weekje. Ik denk niet, dat ik me ongerust hoef te maken. Mocht het eens tegen alle, op ervaring gebaseerde verwachtingen in geen problemen geven, denk ik, dat ik daar best mee overweg kan. Het kan tenslotte niet altijd ellende zijn. Is wennen, geef ik toe, maar dat is het leven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten