vrijdag 1 augustus 2014

Berusten

 Het gaat allemaal weinig vloeiend. Deze keer heb ik het niet over mijn beslommeringen, maar over de mogelijkheid deze te registreren. Het internet ligt in de contramine of mijn pc-configuratie staat op het punt het bijltje erbij neer te gooien. Neuspeuteren heb ik geaccepteerd als tussenbezigheid maar krantlezen gaat me te vèr. Het weer duikt in de nattigheid in de komende dagen. Misschien een mooi moment om de digitale mogelijkheden door te meten.

 Vandaag Limoges gedaan. De toerist uithangen bij slecht weer is tenslotte geen goed idee. Aardige lunch gehad. Geen verkeerde plek. Net iets meer dan gemiddelde keuken. Jammer, dat het een tijdje duurde, voordat ze snapten, dat het standaard lunch-patroon niet gewenst was. Geen noodzaak om in 35 minuten alweer te vertrekken. Natuurlijk moet in het Franse land alles tussen 12 en 2 afgehandeld worden .... Ik heb echter zelden gezien, dat een tent dan compleet gesloten wordt. Helaas voor hen was het vandaag ietsje later, dankzij ons. Half vier ... en toch vriendelijk blijven. Dat is professionaliteit!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten