donderdag 30 september 2021

Overload?

 Ff over het hoofd gezien. Ik krijg ook nog de huishoudelijke taken van Mariana op mijn bordje èn de verzorging van bloemen en planten op de binnenplaats. Zo vanzelfsprekend en ik krijg het niet bedacht. Gelukkig is ramenlappen geen wekelijkse bezigheid en een rondje met de stofzuiger overleef ik ook nog wel. De badkamer is meer werk en het bed verschonen in je eentje is een klus apart.

 Heb ik het dan nu echt gehad? O nee, ik vergeet mijn rol als taxi-chauffeur oa op vrijdag. Mariana denkt wel les te kunnen geven. In principe moet dat ook kunnen als het bij lopen, zitten en praten blijft. Andere bewegingen zijn taboe. Geen bukken, geen draaien, geen tillen, geen niks dan de eerder genoemde drie èn slapen cq liggen. Ik denk, dat ik over een week of wat wel met haar wil ruilen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten