woensdag 15 september 2021

Afloop

 Nog twee dagen als men ondertussen niet van gedachte veranderd. Dan is het toch mooi meer dan een week geworden ipv de verzekering, dat het geen week zou duren. En dan? Eindelijk een uitgebreide verklaring voor en van het wat en hoe? Zicht op controles om de boel in de gaten te houden of is het 'Tabee' en zien of en waar het schip weer strandt? Ik zie ze tot een hoop onzin in staat en ga die maar ff niet zelf verzinnen. De werkelijkheid zal zoals altijd overtreffend zijn.

 Ik zal het geen timing noemen, dat doet ze teveel eer aan, maar het komt me goed uit. In het weekeinde andere plannen, die moeilijk met heen-en-weertjes naar Sibiu zouden zijn te combineren. Straks een grote rode ring om 17/9/2021 en de weken tellen, dat het goed gaat. Ik heb zo mijn twijfels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten