woensdag 15 september 2021

Dipje?

 Hondje maakt niet de beste indruk. Mag hopen, dat het een tijdelijk ongesteldheid is en geen aanloop naar parvo, anders wordt het weer graven over een paar dagen. De dames en Bobby snuffelen af en toe aan het beestje, grommen wat en lopen door. De afgelopen dagen toonde het kleintje zich enthousiaster in de vluchtige contacten. Vandaag heeft hij er ff geen zin in. Hij wisselt een plekje in de zon af met een plekje in de schaduw, drinkt af en toe wat, negeert de brokjes en piept noch keft.

 Vanaf het weekeinde gelukkig iets meer tijd voor het kleintje. Ik kan me voorstellen, dat hij nu af en toe denkt 'Had me maar in het wild gelaten'. Op mijn ritjes heen en terug naar en van Sibiu kijk ik nog steeds of ik de tweede pup niet ergens zie. Slaat nergens op, maar kan verder ook geen kwaad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten