woensdag 22 september 2021

Voorloper

 Brrr, koude dag. We blijven net in de dubbele cijfers zitten. De winter dringt aan. Een speldenprik om bij de tijd te blijven. Bedacht me vanochtend, dat ik tegen de winterperiode op zie. Volgens mij de eerste keer in mijn leven. Dit jaar geen zin in kou? Denk dat het voornamelijk een kwestie van vrees is voor alles wat ws gaat blijven liggen. Zoveel voornemens die niet gerealiseerd zijn. Tijd die te kort komt. De winter als onherroepelijke slagboom, die neer gaat komen.

 De fris- en fruitigheid laat het ff afweten. Duidelijk weersafhankelijk. Trekt bij richting het weekeinde om daarna weer langzaam weg te zakken. Ik zal het er mee moeten doen. Hier wordt 15 november zo'n beetje aangehouden als het begin van de winterperiode. Nog goed 7 wkn te gaan dus. Zeven wkn om enigszins op orde de winter in te duiken. Seizoensstress.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten