donderdag 30 september 2021

Aanpassen

 Mijn tuin, mijn tuin, mijn tuin. Gaat het vandaag lukken? Mijn zorgenkindje uit bed geholpen. Na de koffie naar 24, koestal uitmesten, hond(en) voeren en een blik werpen op de nestplekken van de kippen met het oog op eventuele eieren. Dan koken, Vroeger aan de lunch dan normaal, hoop ik, en dan ..... dan eindelijk aan de slag in de tuin.

 Ik kan me minimaal 2 mndn geen fysieke tegenslag permiteren, anders zijn we in de aap gelogeerd. Mag hopen, dat de omstandigheden daar rekening mee willen houden.

 Niks om verder mee bezig te zijn. Een hoofd zo vol dat het effect blanco is. Dom doen wat gedaan moet worden. Die derde, of is het toch de vierde aanloop naar een bevredigend bestaan gaat niet alleen niet over rozen, ik vrees dat die er weinig van gaat bakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten