dinsdag 14 september 2021

Onvolledig

 Ik begin de hele toestand knap zat te worden. Ben kribbig en daar schiet ik me mee in mijn eigen voet, als ik niet uitkijk. Het zou helpen als men duidelijker zou zijn in het wat en hoe. Het blijft mondjesmaat ondanks (of dankzij?) aandringen. Dus dan zoek jezelf verder. Lang leven het internet.

 Bijsluiterinfo geeft behalve een hele lading mogelijke en minder mogelijke bijwerkingen info die mij de wenkbrauwen doet fronsen. Om te beginnen is de normale dosering tweemaal daags de hoeveelheid, die ik nu eenmaal per dag krijg. Dat kan niet anders dan consequenties hebben voor het effect. En een behandeling duurt in het algemeen 10 tot 14 dagen...... Dat zet vrgtkns bij de verzekering aan het begin van de behandeling, dat het geen week zou gaan duren.
 
 Bovendien wordt alcohol afgeraden, maar dat is eerder regel dan uitzondering. Typisch is wel, dat het mn wijn en bier van de tap betreft. Aan sterke drank mag je je blijkbaar te buiten gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten