zaterdag 11 september 2021

Reprise

 Na een flitsende infuusstop boodschappen gedaan en huiswaarts gekeerd. Ergens halverwege zag ik de auto's voor me ineens remmen en uitwijken naar links. Nadat mijn voorliggers mijn zicht niet meer belemmerden, zag ik tot mijn verbazing een hondje midden op mijn rijbaan zitten. Een ongezonde plek. Het was een jong beestje en, na uitgestapt te zijn, bleek het de toegankelijke pup van eerder deze week te zijn. Beestje liep naar de overkant en hinkte met een achterpoot.

 De plek was kilometers verwijderd van waar ik het diertje eerst heb gezien. Auto's in beide richtingen moesten stevig in de remmen. Het is een bochtig deel van de weg in een bosachtige omgeving. De pup liet zich oppakken en in de auto zetten. Na enig aanhalen kroop ie weg onder de bijrijderstoel.

 Alsnog een nwe viervoeter te verzorgen. Nu nog met mankement ook. Beestje thuis niet direct voor de leeuwen gegooid maar in een transportbox van de dames gezet. Eerst maar eens wat eten, drinken en een beetje aan elkaar wennen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten