vrijdag 24 september 2021

Racekak

 Tweede dag verloren en een derde er gelijk achteraan. Prachtige dagen, maar de tuin is me niet gegund. Voor iets verkeerds in het eten was de aanloop te lang. Buikgriep lijkt me stug. Over blijft de bijwerking van het spul, dat ik deze week extra slik. En dat op de valreep. Nog nooit in korte tijd zoveel pleepapier verbruikt als in de afgelopen 24 uur. En over is het nog niet.

 Doorgekookte rijst had geen enkel effect, glee mee met de rest. 2-3 ltr water moet je drinken .... hoe krijgen ze het bedacht. Dan kan ik beter gewoon op de pot blijven zitten. Dat geeft enkel een doorstroom effect. Dat wordt vandaag vasten en hopen dat dat afdoende is. Normaal gesproken gaat het over in een week .... Ik moet er niet aan denken, dat het nog zolang kan doorgaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten