vrijdag 10 september 2021

Onzin

 Zien of ik een tipje van de sluier kan lichten. Tijdens de behandelingen in de ochtend werd me tussen neus en lippen gevraagd, of ik een paar dagen in het ziekenhuis kon blijven. Ik de doktor, niet de mijne en ook niet degene waarvan beloofd was, dat ik haar als soort van second opinion zou zien. Ik heb die man eens raar aangekeken, pertinent geweigerd en 'm gezegd, dat hij met zoiets weken eerder en niet op het laatste moment moet komen aanzetten.

 Hij sputterde wat tegen, had het mn over het feit dat het middel, dat me toegediend zou worden erg duur was. Wat heeft dat met een verblijf in het ziekenhuis te maken? Nu gaat het een paar dagen, wat daar ook onder verstaan mag worden, op en neer naar Sibiu. 

 Het infuus leeg laten lopen kost iets van anderhalf uur. Ergo, er blijven 22,5 uren over, waarin ik me moet vervelen op een plek waar niks te doen valt, slecht eten wordt geserveerd en je in beroerde bedden moet slapen. Nee, dank je.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten