donderdag 30 september 2021

Aarzelend

 Aan de slag in de tuin. Het werd tijd. 3,5 Uur vandaag. Had een uurtje langer gekund maar het bezig zijn kost moeite en interne overreding en daar was nu de rek uit. Veel in mijn kop. Veel aan mijn kop. De tuin wist daar niet tussen te komen. Een half perceel opgeschoond. Ik loop dit jaar al mijn opgebrachte oude stalmest, potgrond en compost te verjubelen aan het onkruid.

 Zoals mijn tuin er nu bij ligt stel ik me een bio-dynamische natuurtuin voor. De moestuinversie van een voedselbos. Hoewel, veel groenten zullen daar niet willen groeien als het onkruid ze overwoekert. Dus daar zul je dan toch iets mee moeten.

 Morgen het perceel afmaken. Het is niet het moeilijkste deel van de tuin. Het in orde maken van dit perceel is meer om het moreel een steuntje in de rug te geven. De smaak te pakken krijgen. Etc.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten