zaterdag 30 juli 2022

Etmalig

  Met de energie gaat het wel weer. Nu is het zaak om de motivatie ergens te pakken zien te krijgen. Zoek, zoek en je zult vinden. Je klooit wat af in je leven. Zou een fruitvliegje in z'n 24-urig bestaan tijd vinden voor dit soort gerotzooi? Hoevaak zou ik de 24 uur inmiddels gehad hebben? Iets van 25.000 maal, als ik het zo ff nattevinger.
 
 En hoeveel komen er nog? Genoeg om het oerwoud achter het huis in een heuse tuin met serre te veranderen en dan nog ietsje meer om te genieten van wat allang een haast Herculeaanse bezigheid is geworden? Zou niet verkeerd zijn. Maar dat zijn knoppen, die ik niet bespeel. Het houdt me nog steeds bezig al ben ik minder bezig met dat bezig zijn.

 Eerst maar eens goed door het komende najaar heen komen en dan volgend voorjaar zien of het hele gedoe fysiek voordeel oplevert of dat leren leven met wat definitief verloren is gegaan aan het langste eind trekt. De ene schaduw overschaduwt de andere.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten