dinsdag 11 januari 2022

Gehik

 Mijn toetsenbord heeft problemen met de 'v'. Soms weigert de aanslag, soms lijkt ie evven te blijvvvvven hangen en dan doet ie het op ogenschijnlijk willekeurige wijze weer zoals het bedoeld is. Erg verelend. Het geeft wel zicht op de hoevveelheid woorden waarin een 'vv' oorkomt. Ik controleer mijn stukjes altijd al, maar dat is meer voor de taal dan vvoor de invvvoer.
 
 Als de 'v' nu een toets was die bij het spelen vveelvvvuldig gebruikt zou worden, kon ik het begrijpen. Maar dat is niet het geval, zoals bijvoorbeeld wel geldt voor de pijltjestoetsen. Daarvan verdenk ik de naar rechts richtende toets vvan eenzelfde maar minder frequent voorkomend euvel. Wat in ETS2 er toe kan leiden, dat bij een bocht naar rechts de vrachtwagen plompverloren rechtdoor gaat met alle gevolgen vvvandien.

 Die haperende 'v' kan ik hebben. Mocht de pijltjestoets het werkelijk begeven, dan zal er helaas een nw toetsenbord geregeld moeten worden. Stom, maar vvolgens mij weinig aan te doen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten