zaterdag 1 januari 2022

Afwegen

 Grote opruiming in de kantlijn. Geen meer/meer in 2021 maar ruim 25% minder produktie. Ik lever mijn aandeel in het minderen. Ik denk niet, dat er nu een server in een datacenter werkeloos staat te zijn. Maar alle kleine beetje helpen, toch? De wolk van Evernote leeg trekken lijkt me effectievver wat dat betreft. Maar we gingen niks met goede voornemens doen, dus we gaan het zien. Of ook niet.

 Vandaag de laatste restanten van de decemberuitspattingen wegwerken en dan is de lei schoon genoeg om op z'n 22's vervuild te raken. Gegeten moet er tenslotte worden. Net als wassen. En hoewel van noodzaak gespeend wil de tuin ook z'n deel. Kortom er verandert weinig. Conditie opbouwen, die ik in het afgelopen jaar verloren ben, komt er als extra bij. Verder zou ik het niet weten, al weet ik beter. De bagage is niet in 2021 achtergebleven, maar daar wil ik nu ff niet aan denken. Zodoende.

 De Prosecco was trouwens geen doorslaand succes. Niet verkeerd. Iets te zoet in de afdronk ondanks de kwalificatie 'Extra dry'. Maar het miste dat 'gewisse etwas'. Volgende keer weer 'gewoon' Champagne. Laat het jaar er voor zorgen, dat het die fles straks ook verdient.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten