zaterdag 4 december 2021

Zwaar

 De stand van de wereld langsgelopen via de wereld van het internet. Een interessante video tegengekomen op Tegenwind. Een gesprek met zes absoluut niet domme maar (hoog)geleerde mannen, die op zeer redelijke en beargumenteerde wijze hun kritiek uiten over de aanpak van het Covid virus. Natuurlijk koren op mijn molen, maar dan onderbouwd en overtuigend verwoord.
 
 Gisteravond al een deel bekeken en de rest vanochtend. Van de zes waren vier van Belgische origine. Het kost me bij dat accent dan toch ff om wat gezegd wordt serieus te nemen. Hoewel een aantal van de heren vanuit wetenschappelijk oogpunt een zeker optimisme tentoon spreidde, vrees ik dat erger gaat komen.

 Laat ik me op mezelf en mijn dag concentreren, daar heb ik mijn hoofd en handen vol mee. Zien wat naast het verder laten draaien van de wasmachine aangepakt kan worden en of ik dat dan ook ga doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten