dinsdag 21 december 2021

Geklungel

 Na er weken geleden al over gedacht te hebben, vandaag tot een onlinebestelling besloten, die ik morgen kan afhalen. 'Click & Collect' noem je dat, geloof ik. In alle voorzichtigheid met voortdurend dubbel checken van wat ik gedaan heb, door de website van Hornbach gestuind. Hondenvoer was het belangrijkste. Daarna kattenbakspul, want wat ik nu zo hier en daar uit de schappen trek, maakt me niet enthousiast. Hebben we direct het zwaarste deel gehad. Nog iets met zaaigrond, kweekbakjes en een nieuw mop om de vloeren een natte beurt te geven. Heb er in de voor ons toegankelijk supers naar gezocht maar niet kunnen vinden.

 Digitale winkelwagen gevuld en stap voor stap door de administatieve noodzakelijkheden geklik. Alles zonder problemen tot het op betalen aankwam. Ff vergeten, dat de tweetrapsbeveiliging van de lokale bank via SMS gaat en dat meestal niet werkt in Coves. Of beter, je moet op de juiste plekken staan om het netwerk te treffen en ons huis is dat niet. Die kaart viel af.

 Enige overblijvende alternatief was de creditkaart. Weer een berg andere getallen invoeren. Bij de geldigheidsduur bleek de kaart verlopen. Klopt! Shit. Ik heb een nwe gekregen, maar ........ waar is die? Na enige zoeken gevonden, maar nog steeds onbruikbaar want niet geactiveerd. Je zou in een winkel aan de kassa staan ....

 Na activeren via het internet, werd me gegarandeerd door een mededeling, dat ik het ding direct kon gebruiken. Dat bleek niet te kloppen. Na een viertal pogingen en iets van 2,5 uur later lukte het eindelijk om mijn bestelling af te rekenen. Nu benieuwd hoe dat morgen afgehandeld wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten