woensdag 15 december 2021

Opwelling

 Weer ff gevallen voor de charmes van het Europese wegennet en de afgelopen dagen uren vertoeft in de cabine van mijn Volvo truck. Het leek wel twee jaar geleden, maar dan zonder de nachtelijke uren. Is het twee jaar geleden, dat ik de eerste kilometers in de digitale wereld heb gereden? Volgens mij wel. Maar drie zou me ook niet verbazen. Ik hou de tijd nauwelijks bij.

 Er was een doel: 80% van het wegennet en alles wat daar bijhoort bereden te hebben. Dat is niet gelukt maar met iets meer dan 79% zit ik aardig in de richting. Het restant zal ff duren. De liefde lijkt weer af te koelen. Er zijn nog wel enige trajecten te vinden, waar het precentage met tienden en hondersten kan worden opgevoerd. Die liggen echter ver uit elkaar en het zijn maar steeds korte stukjes.

 Bij toekomstige sessies wordt het een kwestie van tankstations scoren en rust-/parkeerplekken, bedrijfsterreinen, te koop staande garages, doodlopende/niet doorgaande wegen en klaverbladen en andere ongelijkvloersheden. Vergeet ik iets? Zal wel, maar met voorafgaande opsomming moet ik ruim boven de 80 uitkomen. Een hels kwarwei. Vooral omdat het een niet zo overzichtelijke bezigheid is als het aftikken van bereden wegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten