vrijdag 31 december 2021

Finale

 De laatste voor dit jaar. Nog een kleine zeven uur te gaan en we zijn van 2021 verlost. Op de valreep een uitgeleende klap geld teruggekregen. Gelukkig is de operatie waarvoor het bedoeld was ook goed verlopen en ziet de beste man inmiddels stukken beter uit. Euro's in het handje gegeven en euro's in het handje terug gekregen. Zoals het 'hoort'. Geen van rekening naar rekening gedoe, wat iemand anders voorstelde, die me nog het een en ander aan euro's schuldig is. Wil ik aan die euro's komen, kost me dat administratiekosten van de bank. Geen idee van het bedrag, maar gewoon geen zin in. Ze betalen al geen rente en dan zou ik kosten moeten maken om mijn geld in handen te krijgen. Doeeeeiii!

 De vrienden bleven voor mijn gevoel langer hangen dan voor mijn keukenactiviteiten goed was. Waar ik op een hele middag had gerekend, incl. afwas en opruimen, kon ik pas na drieën aan de slag. Me sec tot de kookhandelingen beperkt en net de laatste voorbereiding voor de avond afgerond. De zooi laat ik maar mooi tot morgen. Mooi begin van het nwe jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten