zondag 19 december 2021

Kerstmannen

 ETS2 heeft me weer helemaal te pakken. Het begon er de laatste dagen al op te lijken. Maar met de kerstcadeaubezorgactie was het vlot bekeken. Hoe en wat beperkt zich wat mij betreft tot het afleveren van speciaal daarvoor beschilderde opleggers, die dan vol met cadeau's zitten. Alles virtueel, digitaal. Vier weken de tijd om de eigen bijdrage van minimaal 15 ritten, om in aanmerking te komen voor cabine-accessoires, digitaal wederom, uit te voeren.

 Vreemd genoeg heb ik dan de neiging om die 15 ritten zo snel mogelijk af te handelen, zonder dat ik van zinnes ben om meer dan die minimale bijdrage te leveren. Een hoop spelers denken daar ws anders over. En een hoop zijn het. De afleveringen tellen per stad. Duizend levert iets op, dat snap ik verder niet en max is 10x die hoeveelheid. Nu na twee dagen zijn er dus al steden die aan hun maximum zitten, mn in Duitsland. Dat zijn dan 10.000 afleveringen cq ritten geweest. Ga d'r maar aan staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten