maandag 20 december 2021

Bedrijvigheid

 Prettige dag. Afgezien van het water geven aan de koeien mijn dag helemaal zelf in kunnen delen. Heerlijk het grootste deel van de dag alleen thuis. Tig verschillende dingen gedaan. De kerstdeco lijkt een gebed zonder einde. Als ik iets geregeld heb, komt er weer iets anders bij. Vandaag het een en ander gedaan, een beetje tussen mijn bedrijven door, maar we zijn er nog niet. Als er niet weer iets uit de dozen komt, waar ik alsnog iets mee moet, zou de punt morgen gezet kunnen worden. Maar goed, dat denk ik inmiddels al een week, volgens mij.

 De dag is voorbij. Ik kan nu met een gerust hart in mijn cabine stappen. Niet dat ik daar vandaag niet al in gezeten heb, maar dat was dan steeds met een knagend schuldgevoel. Spijbelen! Ik heb het als schoolgaande nooit gedaan. Zelfs niet op de universiteit. Nu heb ik daar minder moeite mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten