vrijdag 17 december 2021

Opvullen

 Zo'n afspraak in Sibiu of net er buiten kost gauw een dagdeel. Nog ff de supermarkt ingedoken om alvast wat niet-bederfelijke waar voor de feestdagen in te slaan en het was aan de late kant van de lunch voor ik terug thuis ter plekke was. Lunch, beetje nahangen en de dag is in feite weer voorbij. De daglichte dag. Kwam me goed uit vandaag. Geen zin in het vullen van dubbele vensters met invensterige vensterbank. Eigenlijk helemaal nergens zin in zonder dat dat een foute weerslag heeft op mijn stemming.

 Zou ik nog in Utrecht vertoeven èn geen coronabeperkingen bestaan, was dit ongetwijfeld een moment geweest om de kroeg in te duiken. Gewoon iets en toch eigenlijk niets doen. Tijdspassering. Dagvulling. Zo dadelijk in mijn truck kruipen? Weet niet. Ik zie wel. Ik laat de mogelijkheden tot me komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten