zondag 26 december 2021

Vergelijking

 Iets gedaan wat ik eigenlijk nooit doe. Teruggegaan in mijn blog en wel naar 31/12 van 2020. En helaas moet ik constateren, dat een jaar voorbij is gegaan en weinig tot niets is veranderd. Behalve dat het virus in versie zoveel de mensheid nog steeds in z'n ban houdt, ben ik persoonlijk ook niks opgeschoten. Dezelfde blokken hangen nog steeds aan mijn been. Deels mee bezig geweest voor de rest vooral voor me uit geschoven. Niet best.
 
 Maar ook naast de lange lijnen is weinig dat voor herinnering in aanmerking komt. 2020 was niet veel maar 2021 is stukken kloteriger geweest. Weer niet alleen qua virus maar ook voor mezelf. Een jaar dat wat mij betreft buiten de boeken mag blijven dan wel in de zwarte bladzijden terecht mag komen. Helaas is vergeten dan geen garantie. Slechte ervaringen blijven vaak langer hangen dan de goede.

 Voornemens voor 2022? Ik ga ze niet maken. De ton zit nog steeds te vol. Ik hoef maar te grabbelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten