donderdag 9 december 2021

Uitlaten

 Het is weer niks vandaag. Qua blog dan. Over de rest valt niet veel te klagen. En daar komt me toch een litanie uit mijn toetsenbord rollen, daar lusten de honden geen brood van. Nee hoor, grapje. Deur uit geweest, geld uitgegeven. Boodschappen gedaan. De enige manier die ons rest om het geld te laten rollen. Ik mag dan wel in aanmerking komen voor een 'certificat verde', de positieve QR voor Roemenië, Mariana niet en bovendien ben ik principieel tegen de door dit soort regelingen afgedwongen opsplitsing in een soort 'goed' en 'fout'. Dus onze remmen los gegooid in de Mega Image. Wij lusten wel wat ze daar presenteren.

 Ja, dat is die verderfelijk plek waar ze stroopwafels en zo verkopen. Moet me maar leren beheersen. Wat me vandaag en niet voor het eerst opviel, is dat de kassa's in deze supermarkt niet op volle winkelwagens zijn berekend. Op dat soort klandizie niet gerekend? Zowel de band waar je je aankopen op moet neerleggen als de opvangbak aan de andere kant van de kassajuffrouw zijn krap bemeten. En als de tamelijk ongeïnteresseerd ogende miep dan ook nog begint met scannen voor ik uitgeladen heb, moet trouwens bijna wel vanwege plaatsgebrek, is het aan de andere kant stapelen, maar dan niet in de winkelwagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten