woensdag 22 december 2021

Bedrijp

 Hoppa, ff de knop om en zien dat ik de bijdrage aan het blog niet weer laat versloffen. Ws gaat het vanavond helemaal niet tot niet helemaal lukken. Moe. Voldaan. De noodzaak van de avondronde voor de honden is de enige reden, die me uit bed houdt. Maar elf uur gaat het niet worden.

 Normale tijd op na een onrustige nacht. Niks bijzonders. Vrij snel echter in de benen en dat -alles inclusief- tot bij achten vanavond volgehouden. Daarna zakte de boel in rap tempo in elkaar. Alsof ik opleggers heb lopen laden en lossen ipv een aantal winkelwagens in de auto geladen te hebben. Afgezien van wat alledaagsheden zouden we het tot begin januari moeten kunnen uitzingen. Het meeste 'vers', dwz met voldoende rek in de houdbaarheid en wat meer apart spul uit de vriezer. Ik had gelukkig aan de koelbox gedacht.

 Voor mijn gevoel aardig op de hoeveelheden gelet. Niet zozeer per produkt maar meer gezien per gang in het kader van het feestdiner. Dat we van de soep uiteindelijk echt bij de koffie met cognac aankomen en niet ergens onderweg stranden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten