Ruim vier uur bezig geweest met een werkje van niks. Natuurlijk iets met de Pc. Waar kan je dat anders mee overkomen? Online boeken en vastlopen in de betaalmodule. Dan doe je als bedrijf, zeker als je internationaal georiënteerd bent, iets goed fout. Zelfs als de fout niet aan de bedrijfskant ligt. Geen foutmelding, zelfs geen vage. Een callcenter dat 0,60 eurocenten per minuut kost en niet verder komt dan het voorstel om Google Chrome te installeren en in een tweede poging na 14 minuten de lijn verbreekt zonder dat er een vorm van niet-digitaal contact is geweest.
Ok, ik heb onlangs mijn harde schijf stevig geschoond en daarbij is vast iets teveel gesneuveld, maar dat zou gesignaleerd moeten worden. En als je dan in zo'n uren durende herhaling van handelingen zit, vallen meer dingen op. Gereserveerde stoelen worden relatief lang vast gehouden. Dat een reservering niet wordt afgerond met een betaling dringt duidlijk maar moeizaam door in het systeem. En waar ik helemaal van achterover sloeg, was, dat reserveren t/m vier personen goedkoper is dan 5 en meer. Dat is toch wel heel krom of niet?
Er uiteindelijk een draai aan weten te geven en het daarbij gelaten. Heen en terug moest geregeld voordat aan een verblijfsplaats gedacht kon worden. Die slaapplek regelen kostte maar 15 minuten. Per telefoon. In het Frans. Bijna thuiskomen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten