woensdag 30 oktober 2013

Applemoes

 Wat word ik toch steeds weer enthousiast en blij als instanties me ongewenst veranderingen opdringen, die mijn leven zoveel beter en makkelijker zullen maken. Vandaag was het de beurt aan Apple met zijn 7e versie van het iOS-besturingssysteem. Steeds meer App's begonnen problemen te maken. Van vrijwilligheid en keuze is dan ook nauwelijks sprake.

 Het overzetten ging ditmaal foutloos, wat toch een aardige prestatie is. Maar ik zit nu met iets, waarvan de grafische vormgeving "zum kotsen" is en waar ik de hele ochtend mee bezig ben geweest om de instellingen een beetje persoonsvriendelijk ipv Apple-minded te maken. Een verschil dat de heren en dames daar in het Californische volstrekt niet zullen begrijpen, maar die bedoelen het ook zoooooooooo goed met je, dat ze echt niet snappen, dat je anders wilt dan het beste wat er is .... en dat krijg je tenslotte 'zomaar' van hen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten