dinsdag 1 oktober 2013

Googlig

 Een pannetje water in mijn handen zou zo aan de kook kunnen geraken. O, wat heb ik een hekel aan deze ongevraagde bemoeizucht. Ik zorg net zo goed voor mijn eigen beveiligingen als voor het normale wel en wee in mijn bestaan. Mochten er digibeten zijn, die dat niet doen, dan gaat mij dat geen ruk aan. Ik wens niet ongevraagd over één kam te worden geschoren en bovendien slaat het gewoon nergens op. Ik heb geen moederkloek nodig, niet van vlees en bloed en al helemaal niet digitaal. Laten ze zich bezig houden met de grote lijnen en hun programmatuur laten doen wat het moet doen ..... en dan hebben ze nog genoeg te doen, meer dan genoeg.

 En zichzelf ook nog een beetje per e-mail op de borst lopen kloppen, dat ze een illegale inbreuk op mijn inlog hebben weten te voorkomen ...... Als ik iets had om te schieten, ik had het allang gedaan. Niks voorkomen k*tkl*te sukkels maar voor een berg irritatie gezorgd en meer dan dat! Zie hun arrogante manier van denken. Ik denk "Fuck off, waar bemoei je je mee." en zij hebben een illegale inlog voorkomen. Kan de self-fulfilling prophecy erger? Nauwelijks toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten