maandag 28 oktober 2013

Weekstart

 Maaaaandag.  Wilde een stukje schrijven over Lou Reed. Dacht dat hij de eerste "Grote" uit mijn popgeschiedenis was, die op natuurlijke wijze het loodje heeft gelegd. Blijkt de oorzaak waarschijnlijk een levertransplantatie ... Ach, met zo'n bestaan 71 worden, wil ik daar tegenop kunnen bieden, moet ik een eind over de honderd, geloof ik. Geen zin in, laat maar zitten. Maar goed d'r staat een rijtje van die gouwe oudjes zo goed als op omvallen. Wie weet, heeft Lou wederom een voortrekkersrol in deze..

 De koffie smaakt niet, het weer valt tegen de verwachting in mee, is droog, de inspiratie ligt nog op één oor en mijn nierfalende kat heeft het huis onder gepiest. Goeie morgen en laat maar zitten ook. Een beetje personal coachen zou geen kwaad kunnen, maar het idee dat nou iemand tegen mij aanlult, lijkt me een gevaarlijke bezigheid. Voor die ander. Laat die week maar komen, zoals altijd zien we wel weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten