dinsdag 22 oktober 2013

Honklos

 Dat was Nederland voor voorlopig weer. Op een niet geheel onbelangrijk detail na, het stimuleren van de Utrechtse middenstand, alles gedaan, wat ik me voorgenomen had. Kunnen we ons hier ter plekke weer gooien op de afbouwactiviteiten. Afbouwen, opruimen, inpakken en wegwezen. De countdown is inmiddels lopende, het moment van vertrek kent nog de nodige speling, maar het zal hoe dan ook in 2014 vallen. Eens zien wat we in de tussentijd nog allemaal uitspoken. De aankomende lange avonden kunnen bij gebrek aan gezelligheid nuttig gevuld worden met het plannen van plannen die werken. Het enige, wat ik hoef te doen, is ze bedenken.

 Uiteindelijk zal alles, wat je doet of nalaat, hoogst waarschijnlijk geen ene moer uitmaken. Het enige, wat ik nodig heb is ergens de komende maanden (het juiste moment) iemand (de juiste persoon), die mijn plek ziet zitten (de juiste plek). Toch maar eens met Jomanda bellen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten